fredag 4. mars 2011

Endelig blødningsfri

Endelig ferdig med den lengste mensblødningen jeg kan huske å ha hatt!

Med unntak av 11 dager mellom blødningen etter MA'en og starten på TR har jeg blødd i litt over en måned, så det var godt å slippe og se rødt på papiret i dag.

Dristet meg til å ta en test for å se om all HCG var ute også. Forventet blenda, men jaggu var der en veldig svak strek. Kan ikke være mye igjen, men ble litt demotivert av at ikke alt er borte enda. Litt redd for at dette vil klusse til EL som jeg fortsatt håper vil komme neste helg, men det har kanskje ikke noe å si. Er sikkert borte om noen dager alikevel, så svak som streken var.

I går kveld og i dag har det forresten murret i eggstokkene, så jeg satser på en super-EL når den kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar