torsdag 17. mars 2011

3 DPO

I dag spratt tempen min himmelhøyt (og jeg som hadde vært redd for at den skulle synke..) og jeg er ifølge FF 3 DPO. Så da er det bare å sette seg ned og vente..

Har bestemt meg for å ha en litt mer positiv holdning til ting, så jeg er overbevist om at det er et befruktet egg på vandringe der inne. Er litt mer usikker på om kroppen er klar for å ta imot det. Men om den ikke gjør det så skjer det neste gang (eller gangen etter der, eller..)! Det skjer!

I dag murrer det veldig i magen, og det har det gjort tidlig alle gangene jeg har blitt gravid. Og i går kveld fikk jeg plutselig lyst på speilegg og brødskive med peanøttsmør og syltetøy. Sånt har jeg ikke hatt lyst på siden jeg var gravid. Men det er nok liiiitt for tidlig å få sånne lyster nå.. (vel og merke spiste jeg speilegg i flere dager før jeg testet positivt sist, men jeg var litt mer enn 2 DPO i alle fall).

Jeg føler meg mye mer avslappet nå enn før - mye lettere. Etter alle negative tanker som jeg har hatt sitter jeg nå av en eller annen grunn med en følelse av at alt vil ordne seg. Håper jeg har rett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar