søndag 27. mars 2011

Vi velger oss 2012

Da tror jeg pp11 nærmer seg slutten. Har slitt mye med kvalme den siste uken, en velkjent følelse. Har også brukt kveldene til å sove på sofaen før jeg går og legger meg, og puppene har hatt en velkjent ømhet. I forgårs og i går fikk jeg en svak skygge på BT, 9 og 10 DPO. I går kveld begynte magen å murre en del, og i natt spottet jeg litt. I morges gikk tempen ned. Ingen spotting enda i dag, men det murrer kraftig, så TR spøker nok i kulissene selv om den velkjente kvalmen fortsatt er på plass. Gadd ikke å teste i dag i alle fall. Blir kanskje litt stop and go før tanta kommer igang sånn som forrige syklus da jeg spottet i tre dager. Men skal den komme så kan den egentlig like godt komme igang NÅ. Blir litt kort lutealfase da, men fikk TR på 12 DPO i første ordentlige syklus etter jeg mistet sist, så da blir det kanskje ganske likt. Og om EL var da FF først satte den så er jeg 13 DPO i dag, og da er lutealfasen ganske normal.

Litt nedtur er det, fikk litt forhåpninger etter symptomer og skyggestreker. På en måte hadde det vært greit å komme igang igjen med nytt svangerskap, men på den andre siden er selv tanken på det skremmende og jeg er nesten litt lettet. Sitter uansett med en følelse av at det ikke tar alt for lang tid før jeg blir gravid igjen. Sist skjedde det på pp3, og jeg hadde mest sannsynlig en kjemisk i pp2. Pga. symptomene og skyggestrekene tror jeg noe har streifet innom nå også, men kroppen var nok ikke klar til å ta imot enda. Kanskje blir april måneden? Har blitt gravid i april to ganger før. Eldstemann er nyttårsbarn og jeg hadde også termin med Tredjegull i januar. Starter gjerne 2012 med fødsel.

Litt kjipt er det at det ikke blir barn i 2011 heller. Håpet var jo å få sistemann i 2010. Nå må vi altså satse på 2012. Blir plutselig et stort sprang mellom de to vi har som er født i 2006 og 2007 og ned til en eventuell lillebrøster. Men men, visste jo at vi ikke kunne bestille når vi ville ha barn. Trodde bare ikke at veien skulle være SÅ lang..

Nå flytter jeg alt fokus over på pappa. Blir nervepirrende dager nå. Han skal inn på sykehuset for CT og røntgen på tirsdag. Er fryktelig redd, men håper inderlig at de ikke finner noen spredning.

1 kommentar:

  1. Velger å legge inn svar på kommentaren til deg her, ja, er fullstendig klar over at vi kan bestille fra danmark, men etter det vi har forstått blir det billigere å bestille fra Trondheim. Men takk for tipset. ;o)

    PS! Legger deg til på blogglista vår. :D

    SvarSlett