onsdag 16. mars 2011

I skrulleland?

Jeg tror jeg er i DPO-land nå. Har vært mye forvirring denne syklusen. For det første har jeg hatt mye EL-smerter over lang tid, men EL-slim kun de siste dagene. Det tok lang tid før jeg fikk noe utslag på EL-tester, men søndag begynte den å bli litt sterkere. Samtidig hadde jeg et realt temphopp, som jeg sannsynligvis må skylde på to glass vin kvelden før. Har aldri fått utslag i temp av det før, men en gang må vel være den første.

Mandag droppet tempen igjen, og på kvelden fikk jeg endelig positiv EL-test. Samtidig hadde jeg så sterke EL-smerter at jeg måtte ta en Paracet.

Tirsdag gikk tempen opp igjen, men EL-testen var knall positiv både morgen og kveld. Hadde litt mindre EL-smerter, men ellers mange tegn på at EL fortsatt ikke var over.

I morges var det svakere strek på EL-testen og omtrent lik temp som i går. Så ut fra tempen så er jeg faktisk 2 DPO allerede. Men pga. EL-testene mine så er jeg litt usikker på når EL egentlig var. Ting er ikke helt etter normalen denne syklusen tydeligvis. Men om egget slapp så er jeg sikker på at det har hatt et stevnemøte med en liten soldat der inne. Så gjenstår det å se om kroppen min er klar for å ta imot det eller ikke. Kan jo hende den trenger litt mer tid. Lurer litt på om det er neste syklus det vil klaffe. Sannsynligvis fordi EL da eventuelt vil være rundt den tiden jeg ble gravid med Tredjegull.

Får bare vente og se..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar