lørdag 26. februar 2011

PP 11

Enten er det skikkelig kluss i syklusen min, eller så kan jeg i dag starte på PP11. Ut fra tempen min skulle jeg vært 6 DPO i dag, men det spørs om det overhode løsnet noe egg denne syklusen, for på kvelden 2 DPO begynte jeg å spotte og har gjort det siden. I dag virker det som om det tar seg opp, så da satser jeg på at det er TR som har kommet på besøk. Akkurat 4 uker siden jeg var inne for senabort i dag, så om det er TR så har kroppen min kommet seg fort denne gangen også. Satser på å få renset godt opp i livmora nå, sånn at alt er klart for EL om et par uker - forhåpentligvis.

Kommer nok ikke til å kjøre på for fullt denne syklusen heller, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel EL-testing etterhvert. Men orker rett og slett ikke masse pliktsex. Får klare oss med litt tror jeg..

Bare kroppen min er i rute igjen og normaliserer seg nå så er jeg fornøyd i denne omgang! Så får vi heller se hvordan det føles om et par uker - en førjulsbaby hadde jo slettes ikke vært dumt, men jeg tror nok heller det blir 2012 om det noen gang blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar