tirsdag 15. november 2011

Prøvesvar

I dag var jeg hos gyn. og fikk prøvesvarene etter utredning for hab. abort. Nå visste jeg svarene allerede, det eneste funnet var tegn til genfeil i morkaka etter siste MA.

Ellers så har jeg eggløsning (bombe) og jeg er ikke allergisk mot mannens svømmere (nok en bombe). Svømmerne er forøvrig av ypperlig kvalitet, så mannen gikk i alle fall derfra med hevet hode.
AMH hadde visst også blitt målt, og jeg tror den lå på 8. Akkurat det høres litt skummelt ut for meg, selv om hun sa det var fint. Jeg synes det høres lavt ut..
Jaggu ble jeg klokere av de 10-15 minuttene jeg var hos henne. Fullstendig bortkastet!

Nå er det bare å vente på time hos genetisk avdeling, og så blir det vel videre venting for å finne ut hvilken genfeil det er snakk om.
Er midt oppi EL i disse dager, og følte meg skikkelig positiv, men nå vurderer jeg sterkt å bare avslutte hele prøvingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar