torsdag 24. november 2011

Lykke

Lykke er å lande i hjembyen en vind-og regnfull høstettermiddag og ha 9 deilige dager foran seg. Spesielt deilig var det å lande i går etter tidenes verste innflygning hvor vinden tok så godt tak i flyet at selv jeg, en pilotdatter, måtte holde meg fast i armlenene. Aller mest redd var jeg for at landingen måtte avbrytes og at jeg måtte vente enda noen timer før jeg var i min kjære hjemby. Men ned kom vi, til og med trygt!

Og i morges var lykke å våkne opp og vite at vi skulle ha vår første fulle dag her hjemme, og at alt ligger foran oss. Nok et øyeblikk av lykke oppsto da vi var i supporterbutikken og kjøpte billetter til søndagens kamp samtidig som vi slo av en hyggelig prat med selgeren. Ja, vi fikk til og med noen gratis effekter av ham. Hvem sier at sunnmøringer er gjerrige? ;-)

Lykken slo mot meg igjen da vi var på kjøpesenteret i ettermiddag. Første dag - mange dager igjen. Endelig tilbake der jeg hører hjemme (ja, ikke på kjøpesenteret da). Og jammen gikk vi ikke rett på slektninger jeg ikke har sett på et par år også.
Lykken er å være her og fortsatt ha mange dager å ta av! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar