tirsdag 8. november 2011

Pro Fresh fra Fisherman's Friend

Jeg har meldt meg på likenshare.no, en side som gir deg mulighet til å teste nye vareprøver mot at du deler dine meninger om produktet gjennom sosiale medier.
Det første produktet jeg mottok var pastillen Pro Fresh fra Fisherman's Friend. Den inneholder grønn te, er sukkerfri og kommer i to smaker, Blueberry og Lemon Lime. Jeg er nok ikke den som er mest glad i sånne pastiller med mindre jeg har vondt i halsen etc., og ingen av smakene var helt i min gate. Men smaken var frisk og ble sittende i munnen en god stund, det skal de ha.
Så om du er glad i pastiller så er disse absolutt verdt et forsøk.

1 kommentar:

  1. Har bare prøvd den med blåbær, og syns den var grei på smak. Men jeg fikk en slik stikkende tørr følelse i halsen av pastillen, så jeg blir ikke å prøve den flere ganger.

    SvarSlett