mandag 28. november 2011

Kampdebut og forvirring

Jeg begynner med det morsomste. I går kunne jeg endelig ta med poden på sin første fotballkamp. Og for en festkveld det ble, med seier og Cupgull-feiring med fyrverkeri og gode greier. Guttungen storkoste seg, og mor ble enda mer overbevist om at det er akkurat her hun hører til..

Vi satt så nær banen at vi nesten kunne ta og føle på spillerne. For ikke å snakke om panoramautsikten til to av målene.















Aafk-julemann smakte godt:













Så til forvirringen, som selvsagt dreier seg om syklusen min.
Først var det forvirring om når EL egentlig var etter at kroppen og EL-tester var noget uenige.
Så begynte jeg med litt rosa spotting på kvelden 8DPO. Dette fortsatte sporadisk frem til i går ettermiddag, 10DPO. Samtidig har jeg hatt noen ekstreme kvalmebølger innimellom de siste dagene, og en BT i går viste en svak skygge.

I natt og i morges hadde jeg skikkelige menssmerter, men alikevel glimret tanta med sitt fravær da jeg sto opp. Kun litt lys brun utflod. Og jeg er kvalm som et uvær.
BT ble sånn i dag:








Dårlig og utydelig mobilbilde, men der er en svak strek som faktisk passerte mannetesten.
Så får vi se da. Hadde jo en sånn svak strek 11DPO for to sykluser også som forsvant i ingenting, men jeg tror muligens denne er litt sterkere. Men så var det smertene og spottingen da..
Enten så er dette en ny streifer, eller så har noe gravd seg så godt fast at jeg skal slite med å få det ut igjen tenker jeg..

3 kommentarer:

  1. Det blir spennende å se om egget har gravd seg ned i tide ;)

    Svarer deg også her:
    Det var absolutt ikke det vi hadde sett for oss skulle skje, så vi ble virkelig tatt på senga. Er uten tvil noe av det vondeste vi har opplevd til nå i livet, og vi håper at vi aldri vil oppleve noe slikt igjen.

    Lover at vi virkelig skal ta vare på hverandre. :) Så satser vi på at alt går rette veien i januar.

    Tusen takk for omtanken og varmende ord, det betyr utrolig mye for oss <3

    Mange klemmer fra oss begge :)

    SvarSlett
  2. Har begynt å spotte litt friskt blod i ettermiddag/kveld, så da blir det nok en ny kjemisk. Plutselig er det ikke bare vanskelig å få en levedyktig spire, det skal visst bli vanskelig bare å BLI gravid. Møkkakropp!

    Klemmer til dere - synes dere virker som et flott par og jeg håper kjærlighetsbarnet deres er på plass neste år!

    SvarSlett
  3. Synes kroppen din er forferdelig lite samarbeidsvillig, og det fortjener du ikke! Nå synes vi at kroppen din skal godta den spiren som tydeligvis har gravd seg ned og at det skal føre til et fullgått svangerskap.
    Krysser igjen fingrene for deg, og håper på det beste.

    Tusen takk for verden søteste kompliment :)

    SvarSlett