tirsdag 29. november 2011

Kroppen driver psykisk terror

I går kveld murret magen fælt og jeg spottet litt friskt blod. Dagene før hadde det bare vært rosa og brunt, men nå var det litt rødt på papiret. Det ga seg utpå kvelden, og i dag har jeg foreløpig ikke blødd en dråpe. Men dagen er selvfølgelig enda ung..

Mindre murring i dag også, kun en velkjent kvalme og trøtthet samt vonde hofter.
Dagens BT var sterkere enn i går, og streken kom fortere. Fargen dukket opp nesten umiddelbart. Men den kunne godt vært enda litt sterkere på 12DPO..








Jeg er i alle fall ganske sikkert igang med min syvende graviditet. Så får vi se om jeg kan pynte på statistikken eller om det ender som de 4 siste. Hvor lenge varer det denne gangen mon tro? Noen dager, uker, måneder eller helt til august?

Sist jeg spottet før IKM endte det i SA i uke 7, så det er egentlig vanskelig å se for seg noe annet utfall denne gangen heller. Her er det bare å lene seg tilbake og vente og se.

2 kommentarer:

  1. Håper du slipper å oppleve flere sa'er, du har fått mer enn nok! Ønsker og håper at spiren klorer seg fast til august 2012!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Synes vi har fått mer enn nok selv også, men føler meg ikke særlig trygg på dette.. Får bare smøre meg med tålmodighet og se hva som skjer.

    SvarSlett