lørdag 15. oktober 2011

Tenn lys!

I dag markerer jeg for andre gang Pregnancy and Infant Loss Remebrance Day. Dette er en internasjonal dag som blir markert 15. oktober hvert år for å fremme støtte, utdanning og oppmerksomhet for dem som har opplevd å miste et barn enten før, under eller etter fødsel. Jeg skal innrømme at før jeg mistet selv så hadde jeg aldri hørt om denne dagen, men jeg synes det er et veldig fint initiativ. Det er alt for mye stillhet og tabu rundt det å miste et barn!

Nå er jeg ikke den som er mest åpen om dette selv, IRL er det veldig få som vet hvilken smerte jeg bærer på. Men det er enda ganske ferskt, og jeg er ikke klar for at hele verden skal vite. Jeg vil ikke være den som andre synes synd på. Jeg vil ikke være den som man trår varsomt rundt. Men en dag, når smerten er mindre, når sårene har blitt til arr, da skal også våre englebarn frem i lyset.

Inntil den dagen nøyer jeg meg med å tenne lys for våre og alle andre englebarn kl. 19:00 i kveld, og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!

♥ Une ♥ Iven ♥ Lille bokseren ♥
Dere vil alltid være høyt elsket og aldri glemt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar