onsdag 5. oktober 2011

En streifer

Etter gårsdagens test og masse stikking nedentil trodde jeg faktisk at jeg skulle få en tydelig positiv test i dag. Men dengang ei, ble bare en skygge gitt. Mye svakere enn i går. Så da er det nok en grunn til at puppene som har vært skikkelig ømme de siste dagene plutselig ble mindre ømme i går kveld, og en grunn til at dette ikke føltes rett. Er nok noe som har streifet innom men ikke har klart å bli. Gyn. tok jo en eller annen prøve av slimhinna mi for et par uker siden, så den var kanskje ikke optimal etter det.
Kjenner at jeg er litt skuffet, men også litt lettet. Jeg fikk litt hetta i går, og klarte ikke å kjenne den gleden jeg har kjent ved andre positive tester. Men alikevel hadde jeg jo et håp om at det skulle bli annerledes denne gangen. Nå er det bare å vente på mensen isteden. Etter dette blir det nok litt ekstra kjipt når den kommer, men det skal også bli godt å slappe av litt igjen. Vurderer faktisk en liten pause etter dette. 

1 kommentar:

  1. Du er uten tvil veldig fertil ;) Men om det ikke føltes rett for deg/dere denne perioden så var det kanskje greit at den bare streifet innom.

    SvarSlett