tirsdag 4. oktober 2011

Hjelp!

HJELP!
Siden tempen steg i dag (mest sannsynlig pga forkjølelse) tok testetrangen overhånd. Og det dukket opp en svaaak strek på BT!

Veldig svak, jeg har hatt mye tydligere tester på 11 DPO før. Denne er mer sånn som den jeg hadde 11 DPO da jeg mistet i uke 7, bortsett fra at den gangen spottet jeg allerede på dette tidspunktet. Så det kan ikke være mye hCG i kroppen min. Men det er absolutt noe der. Herre min hatt! Hva har vi gjort? Er dette en streifer eller kan vi virkelig være igang IGJEN? Tør jeg dette da??

Dårlig bilde, og det er mulig det kun er jeg som ser at det er en svak, ekstra strek der. Men den er tydeligere IRL.

2 kommentarer:

  1. Den er svak, men jeg ser den jeg!! :D :D :D

    SvarSlett
  2. Skummelt dette..
    Føler meg veldig usikker siden den er så svak, det KAN jo være en tullestrek eller en kjemisk. Føler meg ikke veldig gravid akkurat.
    Får vel berde svar i morgen, enten ved sterkere test eller spotting..

    SvarSlett