fredag 7. oktober 2011

Tanta lar vente på seg

Nå tuller kroppen skikkelig her.
Vanligvis begynner jeg å spotte 12 DPO og tanta braker løs 13 eller 14 DPO. I dag er jeg 14 DPO, og det eneste jeg har sett så langt er litt brunlig utflod. Kjenner litt mensmurringer innimellom, men ikke mye. Jeg har også gravidtemp og mulig trifastisk kurve, fortsatt svak strek/skygge på BT men ikke like tydelig som 11 DPO og gravidømme pupper. I hele min tempekarriere har jeg kun fått mensen etter 14 DPO en eneste gang, så det kroppen min driver med nå er helt mot normalen. Det kombinert med de svake utslagene på BT, så er det vel ikke så mye tvil lenger om at noe har vært innom denne syklusen. Men det er også helt tydelig ikke levedyktig. Håper bare ikke noe har satt seg på feil plass. Det hadde jo vært typisk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar