fredag 12. november 2010

Er det mulig?

12 DPO i dag. Testet på onsdag, og så muligens en svak skygge etter tidsfristen. Etter menslignende kramper i magen sammen med masse slim med mikroskopiske blodspor i onsdag ettermiddag og tempfall i går, gadd jeg ikke å teste i går, men ventet istedenfor på spotting som aldri kom. Tempen gikk enda litt mer ned i dag, og ligner slett ikke på en gravidtemp, men siden jeg fortsatt ikke har begynt å spotte tok jeg en BT bare for å bekrefte at jeg ikke er gravid og få denne pp'en ut av verden. Etter et par minutter måtte jeg bare slippe ut et "er det mulig???" og brenne av en CB også.

Her er resultatet:









Vet nesten ikke hva jeg skal tro her jeg sitter. Er helt skjelven enda.
Strekene er ikke sterke, kanskje omtrent som på denne tiden med den spiren vi mistet i SA, svakere enn med Tredjegull. Men det er ikke tvil om at det er to streker der, og de kom begge i løpet av 1-2 minutt. Jeg sier det igjen: er dette mulig da???

Som nevnt hadde jeg slim med mikroskopiske blodspor i på onsdag, og etter det har jeg bare ventet på spottingen. Hadde veldig murringer/kramper samtidig som blodsporene kom, så kan egget ha festet seg da kanskje? Tempen min har jo gått litt ned, og er slettes ikke noen gravidtemp. Men testene sier jo sitt, til tross for tempen må det jo være noe der..

Symptommessig så har jeg i tillegg til disse krampene hatt ømme pupper, veldig vondt i hoftene, litt kvalme og trøtthet og hormoner på fullstendig bærtur. Nå i dag synes jeg nesten at jeg kjenner mindre av alt. I tillegg fikk jeg litt "menskviser" på haka i går kveld.

Spørsmålet er jo bare hva som skjer nå. Testene er ikke übersterke, men IKM er heller ikke før på søndag. Jeg har en sterk følelse av at dette ikke går, at det ender i kjemisk eller en tidlig SA som i mars. Jeg har jo fått beskjed om å ringe gyn.pol. ved positiv test, så om jeg kommer meg over IKM ringer jeg nok dit på mandag og hører hva de sier. I tillegg har jeg bestilt meg time hos fastlegen på mandag for å få målt HCG.

Jeg er helt utenfor meg selv nå. Var så sikker på at det ikke hadde klaffet denne gangen heller. Skulle drikke rødvin i kveld (noe jeg selvfølgelig gladelig hopper over), og hadde bestilt både bidronninggele og maca til neste pp. Nå håper jeg inderlig at jeg kan la det stå urørt!

1 kommentar: