søndag 25. april 2010

Lat søndag

De siste dagene har jeg jo bekymret meg litt for de BT'ene som ikke ble særlig sterkere. Droppet testing i går, men tok en i dag. Og nå ser jeg i alle fall forskjell!


























Var litt deilig. Kjenner jeg slapper litt mer av nå. Jeg føler meg jo relativt gravid også, så håper det betyr at denne spiren blir hos oss. Noe er i alle fall annerledes enn sist. Og så sterk som testen var i dag var den ikke før rundt 27 DPO sist..

I går var vi på tur i Frognerparken sammen med svigers. Plutselig kom ei jente med en stor hund bort til oss, hunden var overivrig etter å hilse på ungene. Minstemor fikk til og med et lite sleik i ansiktet til stor latter for et ganske stort følge. For jenta med hunden var prinsesse Ingrid Alexandra (?), og vi sto midt oppi hele kronprinsfamilien med følge. Der og da syntes jeg det var überflaut, men nå i ettertid er det jo ganske morsomt. Burde kanskje ikke ha dusjet minstemor etter det kongelige slikket, men.. Hihi.

I dag skal vi ut og se niesen vår spille sin første fotballkamp. Senere får jeg kanskje noe jobb, og så skal vi innvie grillen for sesongen. Mannen fikk spørsmål om overtid i går, så selv om han egentlig skulle hatt langfri nå så skal han på jobb i natt. Jeg synes det er litt kjipt, men så er det jo tross alt penger som kommer godt med. Får prøve å kose meg alene i kveld. Og i morgen skal jeg tilbake til legen. Hun har vel kanskje ikke fått svar på den første prøven siden det har vært helg, men jeg håper det ikke tar alt for lang tid. Hadde vært greit med en liten pekepinn på hvordan det ligger an.

Nå får jeg slenge meg i dusjen mens mann og barn er ute og leker. Eldstemann har blitt så flink til å sykle at det er en fryd. For ikke mange ukene siden var han redd den nye tohjulssykkelen sin, nå maser han fra han står opp om å få gå ut og sykle. Helt utrolig hvor stor han har blitt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar