mandag 26. april 2010

Første hCG-tall

I dag har jeg vært hos legen og tappet mer blod. Fikk samtidig svar på hCG-prøven fra fredag. Det magiske tallet er 93! Har søkt litt rundt om på nettet, og det virker som om dette er et helt OK tall for 14 DPO. Og det virker jo også lovende i forhold til nivået mitt forrige gang. Da lå det på 409 i uke 6+2 og 6-700 på 6+5. Om nivået dobler seg som det skal denne gangen så bør jeg være langt over de nivåene når jeg kommer til uke 6 denne gangen. Nå håper jeg bare inderlig at prøven fra i dag vil vise fin stigning!

Nervene ligger fortsatt tykt utenpå kroppen min. Skulle gjerne ha spolt noen uker frem i tid. I alle fall til UL i uke 6. Er så redd for at det skal gå galt igjen. Håper det faktum at jeg føler meg mer gravid denne gangen er et positivt tegn. Sist så hadde jeg jo nesten ingen symptomer. Jeg føler meg som en idiot, men jeg må stadig vekk knipe på puppene mine for å sjekke om de fortsatt er ømme.. Galskapen lenge leve!

Prøver å tenke litt positivt også, så søknad til ABC ble sendt allerede før helgen. Og etter at jeg måtte lukke igjen buksen med strikk i går, dro jeg ned kassen med mammaklær fra loftet og vasket alt som kan taes i bruk allerede nå. Greit med noe som ikke strammer for mye når man er oppblåst..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar