fredag 9. juli 2010

Og sånn går ukene..

Da var vi kommet til 15 uker allerede, og jeg er i den fasen der jeg egentlig ikke er helt sikker på om jeg er gravid i det hele tatt. Formen varierer fortsatt, men jeg har lengre og lengre gode perioder. Magen er fortsatt bare en liten bul, og folk lurer nok på om jeg har spist litt for mye i det siste.. Tror jeg har kjent litt bevegelse innimellom, men ikke noe nevneverdig de siste dagene. Får nesten litt angst av hele greiene. Godt det ikke er alt for lenge til ordinær ultralyd. Litt over en måned igjen Og innimellom der er det mammabesøk og sydentur!

Onsdag hadde vi 3 års bryllupsdag, og mannen overrasket meg med å be foreldrene passe ungene og ta meg med til den restauranten der vi hadde vår første "date". Kjempedeilig å få litt tid for seg selv for en gangs skyld.

Når det gjelder svigers så synes jeg fortsatt de virker veldig avmålte, selv om mannen snakket med dem på mandag. Han fikk en slags forklaring, men jeg vet ikke jeg.. De trodde visst dette var bare noe vi hadde hoppet inn i, og at vi hadde blitt gravide igjen for å erstatte den vi mistet. Visste visst ikke at vi planla 3 barn, selv om mannen trodde han hadde nevnt det for dem en gang. Men ærlig talt, om jeg hadde blitt gravid ved et uhell er jeg da ikke så dum at jeg hadde blitt gravid igjen 3 uker etterpå. Mye jeg kunne ha sagt og skrevet, men jeg må bare skyve det unna. Svigermor var i alle fall kjapt ute og fortalte nyheten til en tante av mannen på mandag kveld..

Ellers så har vi nå faktisk første fadder i boks. Var på besøk hos en veldig god venn av oss i går, og da fortalte mannen det til ham og spurte samtidig om han ville være fadder på denne akkurat som han er på datteren vår. Og det ville han heldigvis gjerne. Litt rart å tenke på dåp og sånt allerede, men.. Hihi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar