tirsdag 20. mars 2012

Tyrkisk Peber Volcano

Har nok en gang testet for LikenShare, denne gangen Tyrkisk Peber Volcano. Midt i blinken å teste sånt for meg, siden jeg er litt over gjennomsnittet glad i vanlig Tyrkisk Pepper. Har alltid en pose i veska, og spesielt når jeg er gravid går det mengder. Som med det meste så synes jeg nok orginalen er aller best, men posen med Volcano gikk også unna. Var to forskjellige typer i posen, en sterk salt lakris-pyramide og en mildere og søtere lakris-kjegle. Begge var i motsetning til orginalen myke og tyggevennlige. Og siden jeg er veldig glad i sånne salte ting, så ble den sterke lakis-pyramiden fort min favoritt. Kjeglen synes jeg var litt mer ubestemmelig i smaken.
Så konklusjonen min er altså at orginalen er best, men Tyrkisk Peber Volcano er absolutt verdt et forsøk om du er fysen på salt lakris!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar