mandag 9. november 2015

Here we go

Og der var sirkuset igang igjen..

4 kommentarer:

  1. Hvordan går det med deg?? Å jeg er så spent på utviklingen at jeg stadig titter innom, Hehe:-) Håper formen din er fin! Min er ikke veldig bra om dagen. Kjedelig.. Nå 15+2 eller 16+2 ut fra mens. 2.5 uke til Oul! Spennende :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du følger med. Ikke mye å oppdatere om før ul om to uker. Blir spennende å se om der fortsatt er liv. Formen min er så som så, men jeg fungerer i alle fall. Håper formen din blir bedre snart! Blir spennende med OUL!

      Slett
  2. Skjønner det! Er så spent på dine vegne, Hehe:-) Hvordan er formen nå da?

    Håper formen blir bedre selv snart ja, kjedelig å være dårlig:-) Men skal ikke klage, dyrker jo et liv <3.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan rapportere om at det er liv der inne i alle fall. Måtte finne frem doppleren min.. Formen er helt på trynet med en kraftig forkjølelse attåt. Gleder meg til det går over! Håper formen din blir bedre snart også!

      Slett