mandag 20. februar 2012

Sykdom og EL

Dette var den syklusen da vi skulle kjøre på før et par måneders pause. Jeg har knasket urter og vitaminer - også klarer jeg å bli syk rett før EL! Er det mulig å ha sånn flaks?
Fredag måtte jeg bite i det sure eplet og dra til legen, der jeg fikk konstantert en bihulebetennelse som hadde satt seg godt fast og ble sendt hjem med en hestekur antibiotika og diverse andre remedier. Det passet jo helt utmerket - og enda bedre da EL-testen ble positiv på kvelden.

Pga. feber har jeg ikke kunnet lese noe ut fra temping, men ut fra EL-tester og andre tegn hadde jeg sannsynligvis EL natt til søndag og er dermed 2 DPO nå. Vi fikk da gjort en innsats, men jeg tviler sterkt på om det hadde noe for seg med tanke på antibiotikaen. Om ikke sykdommen tok knekken på alt som var så gjorde nok den det. Typisk!

Sjansene er jo der, men jeg holder ikke pusten akkurat. Da jeg hadde ørebetennelse og gikk på penicillin rundt EL i oktober ble jeg i alle fall ikke gravid. Det ble jeg derimot måneden etter, men det hjelper lite siden vi planlegger en liten pause nå. Åååååh, dette er så irriterende!!!

Får heller glede meg over at mamma i skrivende stund er på vei nedover for å besøke oss i vinterferien, og at vi har en sønn som har knekt lesekoden før skolestart!

2 kommentarer:

  1. Huff da..
    Ja er det ikke typisk at slike ting kommer når man minst ønsker det..
    Sender deg litt *blifrisktanker.

    Klem fra lykkesooker.blogspot.com<3

    SvarSlett
  2. God bedring! Og så flink storebror er :)

    SvarSlett