tirsdag 11. mai 2010

Introducing Nyttårsspiren

Da var dagen kommet, tid for første UL i dette svangerskapet.
Katastrofetankene var klart til stede på forhånd, men forsvant med en gang jeg tittet på skjermen. For der dukket det opp en liten reke på litt over 6 mm og med et hjerte som slo 133 slag i minuttet. Helt perfekt!♥

Gyn. syntes det var så hyggelig å se oss igjen så raskt. Han syntes det både så og hørtes annerledes ut denne gangen, og hadde stor tro på at dette skal gå bra. Men han forsto at jeg er litt ekstra engstelig etter SA'en, så jeg har fått ny time om 2 uker. Blir spennende å se hvor mye reka har utviklet seg til da.

Den ene sekretæren kom inn mens jeg lå der, og ble stående og titte. I det hele tatt var stemningen en helt annen enn sist. Mannen spurte gyn. om det var mulig å få med en DVD, og jaggu klarte han ikke å ordne det for oss selv om han aldri hadde gjort det før! Snille gyn! Han er bare så behagelig!

Og her er altså Nyttårsspiren vår *drumroll*:














Selvsagt er det tidlig enda, og mye kan skje. Er nok enda en stund før jeg klarer å slappe helt av.

Nå gleder jeg meg som en unge til å reise hjem og fortelle det til mamma i morgen. Skal i det hele tatt bli godt med noen dager hjemme hos familie og venner nå. *gleder seg*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar