onsdag 28. april 2010

hCG resultat

I dag klarte jeg å manne meg opp og ringe og spørre om legen hadde fått resultatet på den andre hCG-målingen min. Var livredd for et dårlig resultat, men tror jeg kan slappe litt mer av nå. Nivået på mandag var 319, og det var visst en fin stigning. Ser sånn ut på diverse hCG-kalkulatorer også, doblingstiden ligger på under 2 døgn. Til sammenligning så hadde jeg nivå på 409 i uke 6+2 sist, og nå altså 319 i uke 4+3. Om det har fortsatt å stige som det skal etter mandag så er jeg allerede over uke 6 nivået fra sist nå. Det må da være positivt!

Men så aner jeg jo ikke hvordan jeg ligger an nå etter at prøvene er tatt da. Jeg synes puppene har vært mindre ømme de siste to dagene, og det skremmer vettet av meg. Men så tar det seg liksom litt opp om kvelden og jeg slapper litt mer av igjen. Litt av en berg-og dalbane dette.

Nå venter jeg på telefon fra gynekologen min. Tror faktisk jeg må se at det er noe der inne før jeg helt tør å tro på det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar