mandag 19. april 2010

10 DPO

Testet med BT og QR i morges, og strekene på disse er ganske så tydelige (trenger ingen redigering i dag for å si det sånn) og mye sterkere enn på 11 DPO sist.
BT er også tydelig sterkere enn i går:
Fikk dessverre ikke tatt bilde av dem før de hadde begynt å tørke, tror nemlig mannen min hadde begynt å lure fælt om jeg hadde flydd på badet med kamera.. Så da måtte jeg nesten vente på klar bane. Men strekene kom også i dag godt innenfor tidsfristen (QR var dog ikke fullt så sterk da, men klart tydelig). Feiga ut og prøvde ikke CBD. Redd for å få den kjipe "Ikke gravid". Men noe er jo tydeligvis på gang her. 11 DPO sist fikk jeg såvidt en svaaaaak strek på BT, nå er den jo ganske klar og jeg er bare 10 DPO. Men i og med det er så tidlig prøver jeg å ikke håpe alt for mye (ja, det er lett..). IKM er jo faktisk ikke før på fredag, og mye kan skje. Alikevel så må det jo være positivt at strekene er så tydelige allerede nå...håper jeg.. Men, så hadde jeg kraftige magesmerter i går kveld og i natt, krampeaktige smerter til tider. Kan det være bra liksom? Har roet seg nå, men etterdønningene sitter i. Puppene er litt ømmere enn de har vært og jeg er småkvalm. Men sistnevnte kan fortsatt være pga sår hals også. Jeg blir nesten litt nevrotisk av dette jeg.

Er forresten utrolig vanskelig å holde dette hemmelig for mannen min. Har jo så lyst å fortelle det til ham. Håper jeg kan overraske ham med en positiv CBD når han kommer fra nattevakt i morgen tidlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar