onsdag 21. april 2010

Slitsom dag

Klarte ikke å dy meg og måtte teste i dag også. Kanskje dumt, for nå har jeg helt noia over at BT ikke var noe særlig sterkere enn i går og i forgårs. (Hvorfor i all verden får jeg ikke rotert på bildet tro?)
Men på den positive siden er den fortsatt mye sterkere enn den jeg tok 12 DPO sist.

CB var (selvfølgelig) mye sterkere enn på 9 DPO. Veldig fin var den faktisk:













En liten sammenligning mellom 12 DPO sist og 12 DPO nå:



















Her ser man jo tydelig forskjell. Håper virkelig det er et godt tegn!
I dag skal jeg ringe legen og spørre om jeg kan komme inn og ta hCG-prøve på fredag (IKM). Da er jeg liksom litt i gang. Har satt meg noen delmål allerede:
1. Komme over IKM, og helst uten å spotte som jeg gjorde fra 10 DPO til rundt IKM sist.
2. hCG-prøver.
3. UL uke 6
4. Komme meg forbi uke 6/7 uten spotting.

I tillegg til at nervene mine er i helspenn i dag, så har jeg også en dårlig dag rent fysisk. Håper noe av det kan tilskrives svangerskap, som f.eks. kvalme, men det kan like gjerne være forkjølelsen som herjer i kroppen. Puppene mine er i alle fall superømme i dag, og jeg har tydelige og veldig mørke blodårer på dem (vakkert!). Murrer litt i magen, men ikke som de siste dagene. I går kveld hadde jeg ingen kramper som de foregående kveldene. Så spørs det om det er bra eller dårlig da.. Jeg blir rett og slett sprø av dette!

Ellers så ble visst ikke mannen min fullstendig overrasket i går. Hormonene mine hadde vekket mistanken i ham. Også jeg som trodde jeg var så stabil og rolig da.. :kremt:

2 kommentarer:

  1. he he, tenker mannen hadde sett deg luske frem og tilbake til badet og stresset litt med de testene, jeg. ;D
    De er fortsatt nydelige, by the way!

    SvarSlett
  2. Og glemte å si; en positiv BT er positiv, skal visst ikke nødvendigvis ha så mye å si den styrken, selv om vi blir beroliget når den blir sterkere og sterkere...

    SvarSlett