mandag 19. april 2010

Sammenligner

Har sittet og sammenlignet litt med bilder av testene fra sist, og så sterke tester som jeg har fått i dag fikk jeg ikke før over IKM sist. Måtte det være et bra tegn!

11 DPO med morsdagsspiren (redigert) og 10 DPO nå:































BT 12 DPO med morsdagsspiren og 10 DPO nå:













13 DPO med morsdagsspiren:

Først 17 DPO med morsdagsspiren var QR skikkelig sterk:













Også med BT måtte jeg over IKM for å få skikkelig tydelige streker - 15 & 17 DPO med morsdagsspiren sammenlignet med dagens igjen:






























Lurer på nøyaktig hvor mye falskt håp jeg gir meg selv nå...

2 kommentarer:

  1. Nydelige tester, kanskje det blir nyttårsbarn i stedet for morsdagsbarn ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Har god erfaring med nyttårsbarn, har allerede et eksemplar som er født 01. januar - tar gjerne en sånn til! :)

    SvarSlett