søndag 18. april 2010

Galskapen lenge leve

Her er et par bilder av testene etter de har tørket en stund.

























Strekene er mye tydligere i virkeligheten, jeg er ikke et sekund i tvil om at jeg ser dem. Men jeg er usikker på om det er bra eller dårlig. Tenk om det er rester etter SA. Tenk om det er en kjemisk eller en exu. Tenk om morgendagens tester er negative. Tenk om jeg begynner å spotte. Eller tenk om jeg får mensen. Fallhøyden her er veldig, veldig stor.

Mange tanker som svirrer i hodet mitt nå, og jeg strever veldig med å ikke si noe til mannen min. Men jeg venter til jeg vet at dette er "for real". Fikk en liten babybody i posten i forgårs, tenk så fint å kunne gi ham den sammen med en positiv CBD (Clear Blue Digital). For er den positiv så kan det vel ikke være rester etter SA'en i alle fall..? Det har tross alt gått 4 uker i morgen.

I dag har jeg selvfølgelig kjent mange mulige symptomer, men det kan like gjerne være fordi jeg vet at noe kan være på gang. Plutselig er puppene litt mer ømme. Jeg er litt mer trøtt og sliten. Og jeg er litt småkvalm. Men det er sannsynligvis pga en forkjølelse som begynner å smyge seg på. Blir alltid uggen når jeg har vondt i halsen. Jeg får også kviser når jeg blir syk, så kanskje jeg kan tilskrive "menskvisene" det?

Åh, jeg vil så gjerne at dette skal være gode nyheter. Tenk om jeg virkelig er gravid igjen! Det er nesten for godt til å være sant i så fall. Skal jeg være en av de heldige alikevel? Det er nesten farlig å tenke på det, for går ikke dette veien kommer skuffelsen til å være vannvittig stor. Og jeg ser allerede hvordan de første ukene av en eventuell graviditet vil bli. Nervene mine er allerede tynnslitte før jeg vet helt sikkert at noe er på gang jo! Jammen godt gynekologen min har lovet meg ekstra oppfølging ved en ny graviditet. Alikevel, det er lenge å vente til første UL i uke 6..
Serenity now!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar