søndag 18. april 2010

Hmmmmm

De siste dagene har følelsen av at det ikke har klaffet denne gangen blitt sterkere og sterkere. Menskvisene har dukket opp, og jeg har ikke hatt antydning til noen festedipp på charten min som jeg har hatt de to siste gangene jeg har blitt gravid. Puppene er småømme, men ikke på langt nær som de pleier å være. De siste par dagene har jeg hatt veldig vondt i den ene hoften min, som er den samme som har plaget meg når jeg har vært gravid. Det er vel det eneste.

I dag, på 9 DPO, fikk jeg et idiotisk innfall og tok en BT (billigtest). Forventet jo blenda resultat, testet jo uansett ikke svakt positivt før 11 DPO sist. Men jaggu, innen tidsfristen kom det opp en svaaak strek, omtrent som den på 11 DPO sist. Måtte da gjenta prosedyren fra februar, og tok en EL-test. Som den gangen var kontrollstreken og teststreken like sterke. Javel? Prøvde en BT til i tilfelle det var noe galt med den første (men de var fra samme batch da). Samme svake strek. Måtte så brenne av en CB (Clear Blue) som jeg jammen også fikk en svak strek på! Muligens til og med litt sterkere enn på 11 DPO sist. Hva er dette da??? Hadde man bare hatt en QR (Quick Response). Alltid dem jeg har fått mest tydelig strek på i begynnelsen før. Skulle kanskje sendt testene i den ultimate testen, nemlig mannens øyne. Men jeg er nå uansett rimelig sikker på at jeg faktisk ser strekene. For en gangs skyld skal jeg la vær å si noe til ham og heller se hvordan det utvikler seg. Jeg har jo vært så sikker på at løpet er kjørt - tenk så overrasket han hadde blitt!

Nå har jeg ikke den store troen på dette. Kvisene etc. taler jo egentlig sitt tydelige språk. Men håpet er jo der alikevel. Farlig - fallhøyden er veldig stor. Jeg tenker litt på at det kan være hormoner fra SA'en som spøker. Men jeg testet jo blenda før EL. Neste mulighet er at det er en kjemisk på gang. Tror nesten mest på den, og regner med at mensen kommer om noen dager. Worst case scenario - exu. Svangerskap utenfor livmoren. Tenkte på det de første dagene etter EL siden jeg hadde mye vondt i magen da. I tillegg har jeg innimellom vært hard på venstre side av magen. Skrekk og gru!

Men så har vi best case scenario på dan andre siden.. Akkurat det tør jeg ikke tenke alt for mye på enda. Det hadde nesten vært for godt til å være sant!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar