torsdag 28. oktober 2010

Sykluss?

Koppen min har oppført seg veldig rart etter den mulige kjemiske. Fikk EL-slim allerede CD8, men det har vært annenhver dag med fruktbart/ikke fruktbar utflod. I tillegg klatret tempen etter jeg var ferdig å blø, og ligger nå jevnt på rundt 36.40. Ellers svinger den alltid ganske mye på denne tiden. Mensblødningen var ikke mye å snakke om denne gangen, men jeg har testet i ettertid og er ikke gravid. Skjønner virkelig ingenting her. Kan det være en EL-fri syklus tro? Vel og merke er jeg mer avslappet etter timen hos gyn., men ikke så avslappet at jeg synes det er greit å kaste bort en syklus.. Hadde vært greit å komme over i DPO-land snart (men det er kanskje en fordel å ha sex før man kommer over dit også.. Hihi).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar