søndag 10. oktober 2010

Og sånn går dagene..

Blir lite tid til blogging etc. om dagen, nok en gang har jeg jobb oppover ørene. Slitsomt, men veldig bra også. Godt å få brukt hodet sitt litt og virkelig føle seg nyttig. Styrer jo arbeidstider selv, men prøver å jobbe mest mulig om dagen sånn at jeg kan ta mest mulig fri når mamma kommer på besøk om en uke. Om jeg klarer å holde meg til planen min vil jeg ha ca. 10 timer igjen å jobbe denne måneden når hun kommer. En behagelig tanke må jeg si..

Ellers så er jeg 6 DPO i dag. Magefølelsen sier fortsatt at det ikke har klaffet, så da går jeg egentlig ut fra at det stemmer. Hadde veldig murring/kramper, litt kvalme, hyppig tissing og mensmage 2-4 DPO, men i og med at eldstemann lå og spydde natt til fredag så regner jeg med at jeg har vært borti noen sånne ulumskheter selv. Vel og merke murret det fra 3 DPO da jeg ble gravid sist, men 2 DPO ville ha vært uhørt tidlig. I går og i dag har det hele roet seg. Jeg har innimellom noen byger med murring og kvalme, og pittelitt ømme pupper, men that's it. Må nok ta en test om noen dager - man er da gammel testetøs. Men forventer altså blenda tester og mensen om en ukes tid. Selv om jeg helst skulle ha vært gravid nå, så kjente jeg i går kveld at det hadde vært veldig hyggelig med et par uker til med muligheten for å dele en flaske vin med mannen. I det store og det hele har jeg fått et enormt behov for å kose meg med mannen de siste dagene, trenger liksom litt ekstra nærhet. Også har jeg plutselig blitt veldig lettrørt, satt og gråt da jeg så på X-Factor på fredag. Hallo liksom.. Mulig det rett og slett har rabla for meg. ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar