fredag 15. oktober 2010

Litt spenning i hverdagen

Jeg har jo hatt en sterk følelse av at det ikke har klaffet denne syklusen. Så derfor var det ingen overraskelse når BT'en var negativ i går morges, selv om jeg hadde hatt stikkinger i magen og sovnet på sofaen før kl. 22 kvelden før. Da jeg laget mat til ungene brakk jeg meg plutselig, ikke bare en, men to ganger. Det har jeg ikke gjort siden jeg var gravid.. I morgenstresset sto fortsatt urinprøveglasset mer morgenurin på badet, og i et vilt innfall stappet jeg en CB oppi. Negativ den også selvfølgelig. Helt til jeg en stund etter tidsfristen skimtet en svaaaaak skygge. Så svak at det var vanskelig å se om den var grå eller blå. Og siden det altså var etter tidsfristen bestemte jeg meg i løpet av dagen for at den var negativ.

I morges, 11 DPO, brant jeg av en ny BT. Negativ. Kan se hvor streken skal være, men that's it. Etter gårsdagen bestemte jeg meg for at jeg ikke stoler på CB, og dyppet heller en QR som jeg av et eller annet infall kjøpte da jeg var på apoteket her om dagen oppi glasset. Negativ, kunne vel kanskje med godvilje ane en skygge etter 5 minutter. Jaja, sånn er det! Eller, sånn er det helt til jeg titter på den en liten stund etter tidsfristen og ser en svaaak rosa strek, som etterhvert blir så tydelig at til og med mannen ser den. Men denne kom altså også etter tidsfristen. Mange har jo fått falsk positiv med sånne tester. Jeg har to ganger fått svak rosa strek etter tidsfristen, og begge de to gangene har jeg vært gravid. Men en gang må vel være den første falske QR-streken for meg også.. Jeg tror egentlig mest på at disse strekene er falske, spesielt siden BT'ene ikke viser noe. Men så har jeg fått svak skygge på en type test en dag og svak strek på en annen type dagen etter.. Tror ikke det blir noen ny spire av dette, men kanskje er det en kjemisk?

I tillegg til brekningene i går hadde jeg også ganske ømme pupper. De er ømme i dag også, og jeg er kvalm og koker i toppen. Innimellom murrer det i magen, men for det meste er det rolig. Blir nok mens om noen dager, men..

Skal på jentekveld med naboene i kveld, og skulle egentlig drukne mine "sorger" i et glass vin eller to. Nå vet jeg ikke om jeg tør. Sånn i tilfelle..

I dag er det forøvrig "Pregnancy and infant loss awareness day". Oppfordrer dem som måtte lese dette til å tenne et lys i kveld. Vi skal på graven å tenne lys for lille engelen vår. Om noen dager forsvinner steinen for å komme gravert tilbake før jul. Vår lille Une blir aldri glemt!♥








1 kommentar:

  1. Hvis det er BT og ikke lavpristester eller babyornot så har jeg ALDRI fått tullestreker på disse ( i motsetning til lavpristester og babyornot og quick respons og CB...)

    Ser streken godt på bildet da! Kjempespennende! *heia*

    Har tent lys her nå :)

    SvarSlett