mandag 18. oktober 2010

PP 10

Nå blør jeg for fullt, så da er det bare å konstantere at PP10 er igang.
Litt ambivalente følelser i forhold til det som jeg er ganske sikker på har vært en kjemisk graviditet. En del av meg er livredd for at vi aldri skal få det til igjen. At vi har hatt vår sjanse. En annen del tenker at det er positivt at et egg sannsynligvis har blitt befruktet. At vi nesten klarte det. Kanskje har det banet vei for at vi skal lykkes denne pp'en? Har EL rett etter bursdagen min, så det hadde vært en fantastisk gave på etterskudd. Alt jeg ønsker meg faktisk!

Nå skal jeg prøve å ikke tenke så mye på det som har skjedd. Har besøk av mamma denne uken. Neste tirsdag er det time på sykehuset og etter det kan vi jaggu begynne å tenke på EL igjen. Dagene kommer til å fly!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar