søndag 17. oktober 2010

Kjemisk eller..?

Har hatt en helvetesnatt med så vondt i magen at jeg ble kvalm av det. Oppholdt meg stort sett på badet fram til kl. 05. Spottet litt i natt, hadde litt opphold i morges før det begynte på igjen nå.

Tempen gikk litt opp igjen, men det kan nok være pga. lite søvn. Men siden den natten jeg hadde i natt minnet veldig om natten til 13 DPO i graviditeten som endte i SA, måtte jeg bare ta en BT til tross for spotting. Nok en gang svaaak rosa skygge, kanskje litt sterkere enn i går.

Nå er jeg rimelig overbevist om at noe har streifet innom her. Kroppen min kan ikke lyge så mye. Symptomene har vært ganske klare, frem til i dag da jeg kun har litt ømme pupper igjen. Og så mange tester kan vel heller ikke lyge?

Men jeg er jo også litt redd for at dette kan være et svangerskap utenfor livmoren. Hadde jo en periode med litt symptomer på festing veldig tidlig, og svake tester og blødninger kan vel også være et tegn på dette. Håper det "bare" er en kjemisk, vi må da ha fått vår del nå, om jeg ikke skal ende opp med en graviditet på feil plass også..

Godt man skal på sykehuset om 9 dager i alle fall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar