lørdag 16. oktober 2010

Status 12 DPO

Negativ BT og CB i morges. Eller, begge fikk svaaak skygge innen tidsfristen, men jeg forkaster dem alikevel som negative. Tok forresten en BT med svaaak skygge på ettermiddagsurin i går også. Men hadde det vært noe på gang så hadde testene blitt sterkere nå. Er tross alt to dager siden den første skyggestreken på CB, så selv om den kom innen tidsfristen i dag og jeg også kan skimte skygger på BT, regner jeg med at løpet er kjørt. Tempen min gikk litt ned i dag også, og i går kveld hadde jeg litt svakt farget utflod.

Merkelig dette. Er nok slett ikke umulig at et befruktet egg har streifet innom men ikke har klart å feste seg.
Formen min er ikke god. Jeg føler meg rett og slett gravid. Kvalm, tung i hodet og stuptrøtt hele tiden. Fyllesyk som jeg pleier å være i starten av graviditeter. Og dette selv om jeg ikke engang drakk et halvt glass vin i går kveld og gikk hjem rett over 23 fordi jeg nesten ikke klarte å holde meg våken. Dette styrker egentlig teorien om en kjemisk, selv om det er rart at kroppen eventuelt reagerer uten noe særlig utslag på tester.

Mer farget utflod nå, så da er vi nok i pp10 i morgen eller mandag. Godt de neste par ukene kommer til å gå fort i alle fall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar