torsdag 21. april 2011

Tanta spøker

April ble nok ikke lykkemåneden i år. Har hatt lite symptomer annet enn kraftige bekkensmerter helt siden et par dager etter EL og en del smerter og murring i magen i forgårs og i går. I dag, 10/11 DPO, våknet jeg med kraftige mensmurringer og en følelse av at mensen er rett rundt hjørnet, og ved tappetafsing oppdaget jeg mikroskopiske spor av ferskt blod. Så da er nok tanta rett rundt hjørnet tenker jeg. Skal hun først komme så håper jeg hun dukker opp snart, så slipper vi at neste EL kræsjer med vestlandstur (og dermed soverom vegg i vegg med mamma). Tror det skal holde akkurat bare neste EL kommer når den skal. Og kanskje blir det da det klaffer? Det blir 3 pp etter at vi mistet Lille Håp, og det var i den pp'en det klaffet etter Tredjegull. Nå slipper vi i alle fall to barnebursdager i begynnelsen av januar, og det blir litt nærmere våren før Ønskebarnet vårt forhåpentligvis dukker opp. For det klaffer snart - det SKAL det!

Nå skal jeg riste av meg skuffelsen og ha en koselig påske. I morgen kommer mamma, det vil nok hjelpe på humøret og de første dagene av ny syklus vil gå fort. I og med vi snart skal på tur, samtidig som snuppa har bursdag rett før det, så regner jeg med at tiden frem mot neste EL også vil gå fort. Plutselig er jeg i DPO-land igjen og kan begynne å håpe på to fine streker!

GOD PÅSKE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar