fredag 1. april 2011

Deilige april

Tenk at vi er inne i april allerede. Vel og merke ser det ikke sånn ut når jeg titter ut av vinduet, for det ligger fortsatt ganske mye snø i hagen vår. Så mye at ungene faktisk har en snøborg der ute. Men det har også smeltet ganske mye, og i det siste har det lignet mer og mer på vår her, med unntak av nytt snøfall i går.

Jeg kjenner at det er lysere tider. Synes det er deilig at det er lyst lenger på kvelden etter at vi stilte klokka forrige helg, selv om ungene ikke forstår hvorfor de må gå og legge seg når det ikke er natta ute enda.
Jeg elsker våren! Forventningen om sol og varmere tider. Å etterhvert kunne ha på seg mindre klær. Å se at det blir bart på veiene. At det blir grønt og begynner å spire overalt. Det er som om alt får nytt liv. Ja, april er en fin måned!

Jeg har en sånn god følelse for denne måneden på alle måter. Kanskje er dette også måneden jeg får et nytt liv i magen min? To ganger før har april vist seg veldig fruktbar. Den første gangen lå det ikke i planene engang, så nøyaktig når eldstemann ble til aner jeg ikke. Men med siste mens i slutten av mars og positiv test 29. april så er det i alle fall ikke tvil om at april var måneden. Husker at jeg hadde menstermin 7. januar og UL-termin 12 januar, og gutten kom 1. januar. Med Tredjegull hadde jeg termin 2. januar, og da vet jeg nøyaktig når jeg ble gravid. 9. april i fjor var lykketreffet. Nå regner jeg med EL rundt 12. april, og termin vil da evt. være rundt 5. januar. Graviditeter som starter i april og med termin i januar er vi gode på! Vi må jo bare fortsette den gode trenden!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar