torsdag 14. april 2011

3 DPO

Jeg følger kroppen og ikke FF, og er dermed 3 DPO i dag. Så får vi se om vi traff så bra som jeg håper og tror. Og selvfølgelig om det ble noe av drømmetreffen.

I går begynte det å murre veldig i magen, kjentes innimellom som om mensen var rett rundt hjørnet. På kvelden fikk jeg et kraftig stikk i magen, et sånt som jeg måtte krøke meg sammen av. Og etter det begynte bekkenet å krangle sånn for sikkerhets skyld. Det murrer i dag også, og i ettermiddag fikk jeg nok et sånt stikk i magen. Nesten som om noen stikker en kniv i meg, uten at jeg skal "skryte" på meg å vite hvordan akkurat det føles. Bekkenet krangler fortsatt, og både i går og i dag har jeg flydd mye på do. Ikke vet jeg hva dette er. Man kan jo håpe på festing, men det er jo egentlig alt for tidlig for sånt noe.

Er fortsatt ganske avslappet - svaret får jeg uansett i løpet av påsken..

2 kommentarer:

  1. Slapp av og nyt påsken :D Regner med du oppdaterer oss når det nærmer seg testedato. :o)

    SvarSlett
  2. Dette blir spennende, håper dere traff! :heia: :heia:

    SvarSlett