tirsdag 12. april 2011

EL-forvirring

Søndag kveld, CD13, fikk jeg positiv EL-test. Selvfølgelig ble mannen dårlig i magen, så det ble ikke noe sengekos den kvelden. Er ikke desperat at jeg har sex med en mann som flyr på do hele tiden, selv om han var aldri så villig. :fnis:

I går gjorde tempen mitt et kjempehopp, og jeg tenkte at det var den pp'en. Fikk heldigvis lagt inn noen aksjer natt til lørdag og natt til søndag, men det ble jo ikke noe når det virkelig gjaldt.

Men EL-testen var fortsatt positiv både morgen og kveld i går, samtidig som kroppen virket mye mer i EL-modus. Høy, myk og åpen tapp som jeg pleier å ha på EL-dagen, mye slim og veldig EL-smerter på kvelden. Så selv om FF setter EL til CD13 uansett hvor mye jeg leker meg med den, så tror jeg selv at EL må ha vært natt til i dag. Den høye tempen i går kan godt ha sammenheng med bare rundt 3 timers søvn, som foregikk med klær på og i sofaen (kunne jo ikke risikere å bli smittet med noen ulumskheter, selv om mannens dårlige mage var pga. for mye spising etter slanking. You neber know..). I dag gikk tempen litt ned igjen og teststreken på EL-testen var litt svakere enn kontrollstreken, altså negativ. I tillegg virker det som om det begynner å lukke seg nedentil (litt for mye informasjon kanskje).

Om EL var i natt, så har vi virkelig fått drømmetreff selv om det så dårlig ut en stund. I går ble det en runde både på formiddagen og på kvelden, så da burde egget i såfall være bombadert. I går kveld hadde jeg faktisk en følelse av at timingen virkelig var perfekt, akkurat som jeg hadde da jeg ble gravid for nesten nøyaktig et år siden. Alt føltes bare rett. Full klaff nå hadde virkelig passet bra (sånn bortsett fra eventuell fødsel på eldstemanns bursdag).
Blir spennende å se hva tempen gjør de neste dagene nå.

1 kommentar: