tirsdag 5. april 2011

Go with the flow

Jeg kunne ikke la muligheten gå fra meg, så i dag har jeg sendt avgårde jobbsøknad. Er ganske avslappet til det hele.. Jeg var jo tross alt ikke på utkikk etter jobb, så om jeg ikke hører fra dem er det helt greit. Men litt spennende er det jo. Tenk om de kontakter meg. Blir litt kinkig egentlig, men jeg får bare ta det når det eventuelt kommer. Og skulle jeg få jobben så skal jeg nok klare å jobbe en del, kanskje holder det med en liten sykmelding akkurat rundt de kritiske ukene?

Er ganske avslappet til prøving også om dagen. Nesten så jeg glemmer at det sannsynligvis slipper et egg om en ukes tid. Får vel begynne å "jobbe litt" til helga. ;-)

Litt deilig å være så avslappet til alt også. Jeg er åpenbart i go with the flow-modus om dagen.

1 kommentar:

  1. Blir spennende å høre fortsettelsen på denne altså. Det ordner seg for snille jenter vettu ;o)

    SvarSlett