tirsdag 2. november 2010

Symbolikk

Tempen min og alt annet tilsier nå at jeg er 2 DPO i dag. Så selv om jeg ikke har noe som helst tro på klaff denne syklusen, med det som jeg innbiller meg var en "dårlig" eggløsning og lite sengekos, så er jeg i alle fall på riktig side av EL.


Jeg tenker mye rart, og har funnet ut at symbolsk sett så er det nå det skulle klaffet. Med EL ca. en uke før terminen til spiren vi mistet i SA i mars, og eventuell termin 3 dager etter ettårsdagen for at vår lille engel forlot oss. Dessuten ble jeg gravid på Valentine's Day med den vi mistet i SA, nå hadde jeg EL på Halloween. Det er da en viss symbolikk i at begge disse dagene er (etter min mening) kommersielle dager importert fra USA.

Men så blir man ikke gravid av symbolikk da..

1 kommentar:

  1. Håper symbolikken gjør deg gravid likevel jeg. Det hadde jo vært veldig fint da :klemme:

    SvarSlett