søndag 28. november 2010

Dagen før D-dag

I morgen skal jeg på sykehuset, og vi får sannsynligvis svar på om det er liv laga i magen min eller ikke. Er det noe der eller er det ikke? Er litt redd for at gyn. kun vil finne en tom fostersekk, eller i verste fall at det er utenfor livmoren. Dessuten så er jeg også redd for at det skal være for tidlig til å kunne se hjerteslag sånn at jeg kanskje blir gående og bekymre meg for det også. Vi får se..
Blir også interessant om jeg får noe støtte om ting ser bra ut. Vet ikke lenger om det er noen vits i progesteronstøtte, nå har jeg jo kommet til uke 6 allerede, men vi får se hva hun sier.

Svar på HCG-prøven på mandag har jeg ikke fått. Ingen telefon fra legen, og jeg har selv bevisst valgt å ikke ringe for å spørre. Fant ut at jeg ikke trengte nok et tall å analysere. Blir bare stress av det. Tenker som så at om resultatet hadde vært urovekkende så hadde nok legen gitt meg beskjed om det. Så da så det sikkert greit ut.

Den siste uken har forøvrig vært sterkt preget av symptomer. Mye hodepine og kvalme samt ømme pupper. Har gitt seg litt de siste dagene, og da blir jeg selvfølgelig bekymret, men det er nok sånn det har vært hver gang hos meg, at det går litt opp og ned med symptomer. Jeg kjenner i alle fall noe, og det skjer mye i magen min om dagen. Så får vi håpe det er et bra tegn!

1 kommentar:

  1. Lykke lykke til idag! Kommer til å tenke masse på deg. Klem, Karro

    SvarSlett