mandag 1. november 2010

EL eller ikke?

That's the question..

Denne syklusen forvirrer meg maks. Vanligvis har jeg mye EL-smerter og knall positive EL-tester i 2-3 dager. Denne gangen har jeg hatt minimalt med EL-smerter (om jeg ikke regner med vondtene jeg hadde i magen den første halvannen uke etter mensen, men EL-smerter får jeg jo helst rundt EL da..). Isteden har  jeg hatt en merkelig, oppblåst følelse i magen. Og i helgen en følelse av at en urinveisinfeksjon var rett rundt hjørnet som nå har forsvunnet som dugg for solen.

Lørdag ettermiddag fikk jeg knall positiv EL-test. I går var de helt i grenseland mellom positiv og negativ, ca. like sterke streker. Og i dag var den negativ. Så altså bare en knall positiv EL-test. Hallo?
Mye tyder på at EL var i går. Tempen droppet, jeg hadde mye slim og var ganske så åpen der nede. I dag steg tempen et godt hakk samtidig som jeg er i ferd med å tørke opp nedentil.
Blir spennende å se hvordan tempen utvikler seg de neste to dagene nå. Men om jeg har hatt EL så kan det neppe ha vært noe gullegg akkurat. Dessuten så har det blitt minimalt med sengekos i forhold til normalen rundt EL. Tenker jeg forbereder meg på PP11 allerede nå jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar