lørdag 3. desember 2011

Laber form

Da er vi hjemme igjen, og livet er litt annerledes enn da vi dro. Jeg trodde strengt tatt ikke at jeg skulle komme hjem med spire i magen, men den holder visst stand enn så lenge.
Måtte sjekke med en CB i dag, og krysset kom opp før kontrollstreken.








Dagens fangst:








Ikke så mye sterkere strek i dag enn i forgårs, men den kom desto raskere frem:









En liten testerekke:









Tror ikke det blir særlig mer testing nå. Har noen få BT og en CB liggende, og kommer sikkert til å sjekke om CB'en blir enda sterkere om noen dager. Men sånn ellers stresser jeg ikke med det. Er ikke opphengt i å bruke opp testene heller denne gangen. Vet av erfaring at det er godt mulig jeg vil trenge dem senere..

Man kan jo håpe at dette er lykkespiren. Det hadde egentlig gjort seg, i og med den positive testen kom i min kjære hjemby denne gangen. Men spottingen før IKM gjør meg usikker, dessuten ligger vissheten om at det er stor sjanse for at også denne spiren kan ha en genfeil i hodet mitt. Kan ikke gjøre annet enn å vente og se, og konstantere at jeg i alle fall er gravid i dag. Og det merkes også! Kvalmen har satt seg og er på plass stort sett hele dagen. Nok en gang står jeg og brekker meg over frokostlaging til ungene. Jippi!
Ja, det gleder meg faktisk. SeaBandsene er funnet frem, kanskje de hjelper litt.

Matlysten er rimelig fraværende. Formen er rett og slett bare laber.
Har masse forefallende arbeid etter at vi har vært vekke, men etter 3 timers jobbing måtte jeg bare gi meg og legge meg på sofaen med dundrende hodepine og kvalme et par timer. Kjenner det kommer tilbake når jeg sitter her, så den beste plassen for meg nå er neppe foran PC'en. Ikke er det godt å sitte heller. I går takket bekkenet virkelig for seg, og nå gjør stort sett alle bevegelser vondt. Har aldri vært så ille så tidlig før. 15DPO var bekkenet mitt på samme nivå som halvveis med snuppa.. Men selv om formen suger, så er jeg faktisk glad for å føle dette på kroppen. Gjør det gjerne helt til august!

Til uka må jeg ringe til gyn. og informere om tingenes tilstand. Det gruer jeg meg til. Jeg ble jo gravid omtrent samtidig som vi var der sist, og da syntes hun at vi burde vente til etter vi hadde vært til genetisk veiledning. Nå ble det jo ikke slik. Får håpe hun ikke blir alt for oppgitt..

4 kommentarer:

  1. Et veldig forsiktig gratulerer fra meg. Jeg håper at denne gangen så er det en spire som er livskraftig og vokser seg stor og sterk :)


    PS. Jeg har måttet opprette en ny blogg pga problemer med den gamle. Den nye adressen er http://mummibarnet.blogspot.com/ :)

    SvarSlett
  2. Vi hvisker forsiktig gratulerer, og håper så inderlig at livmorhulen din lager det koselig for spiren, og at de kan være bestevenner frem til august! :)
    Ønsker deg en fortsatt god helg til tross for at formen din er noe redusert.

    SvarSlett
  3. Krysser virkelig fingrene for at dette er deres lykkespire, og holder seg til august. Ha en fin kveld :)

    Forresten, gratulerer :)

    SvarSlett