torsdag 1. desember 2011

IKM

I dag har jeg (sannsynligvis) kommet til IKM, og jeg tror testen var litt sterkere enn på 12DPO.









Føler meg dog ikke særlig trygg. Murrer stadig litt i magen, og i går kveld spottet jeg igjen litt lyst rødt blod. Men det kom i forbindelse med dobesøk med bommelom (litt forstoppa om dagen *kremt*), så det er godt mulig at det var et blodkar som sprakk. Men jeg får jo angst hver gang jeg skal på do, og bommelomme tør jeg i alle fall ikke nå..
Føles litt tørt og sårt nedentil, så det kan vel kanskje også virke inn.
Ellers blir jeg fort sliten om dagen, har litt ømme pupper og vonde hofter og kjenner stadig på den deilige kvalmen. Men det er helt, helt greit!!!
Slappe av og tro på at dette kan gå bra gjør jeg neppe på lang tid uansett spotting eller ikke.

I morgen reiser vi hjem, og jeg kjenner at jeg gruer meg. Skal bli godt å slippe og late som om alt er i orden og kunne legge seg på sofaen og pleie kvalmen når jeg trenger det, men sånn ellers vil jeg virkelig ikke hjem! Har så lyst å flytte hit, men mannens jobb gjør det umulig. Får bare bite tenna sammen og håpe at vi får til en ny tur utpå nyåret. Sukk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar