onsdag 7. desember 2011

Kasteball

Ringte gyn. i går. Hun hadde ikke lest brevet jeg har fått fra genetisk avdeling, og var virkelig overrasket over avslaget. Hun ble også informert om tingenes tilstand, og ville, utrolig nok, at jeg skulle starte med Fragmin så fort som mulig. Må nesten bare le jeg. Her har jeg mast om blodfortynnende i graviditet etter graviditet, og når jeg begynner å tvile på at det har noe for seg, ja da blir det kastet etter meg.
Men nå er jeg i tvil om hun i det hele tatt mente Fragmin, for da jeg ringte resepsjonen for å få time til tidlig UL mumlet kontordama noe om Pregnyl..???

Vurderte egentlig å begynne med den Fragminen jeg har liggende fra sist, men tror jeg venter nå. Har fått time til UL 19. desember. Jeg synes det er alt for tidlig. Midt i uke 6, ikke sikkert vi ser liv engang. Så må jeg gå og lure hele jula. Ikke bare det, jeg aner ikke hvilken lege jeg kommer til. Trodde "min" gyn. skulle følge meg opp, men det gikk visst ikke siden jeg skal inn ukentlig fremover. Ikke at jeg har lyst inn der en gang i uka heller, men det er en annen sak. Føler meg rett og slett som en kasteball i helsesystemet om dagen.

Jaja, er bare å vente og se hva som skjer. Ikke sikkert dette varer til UL engang. Murrer i magen i dag, men det er vel egentlig ikke unormalt. Men jeg vet jo også godt at sist jeg spottet før IKM hadde jeg to ukers opphold før det begynte på igjen i uke 6. Så egentlig forventer jeg blod når som helst..

2 kommentarer:

  1. Så leit å høre at du er kasteball! Men jeg tror du skal høre på gyn. din og hive deg på Fragmin-en. Det kan jo ikke skade..? Nå har du jo hatt altfor mange mislykkede forsøk:( Og hu kontordama må ha surra fælt, som jeg forstår det så er Pregnyl for de som skal ta IVF behandling, for å få frem eggenløsning i prossessen med uttak av egg.

    Jeg krysser fingrene for deg, og at denne spiren sitter! <3
    Lykke ti!

    SvarSlett