mandag 7. februar 2011

Tøff dag

For litt over to uker siden var vi hos gyn. og så et tilsynelatende friskt lite nurk på nesten 13 uker som lå og hikket i magen min. I dag skulle vi tilbake for å ta en siste titt før ordinær UL. 15 uker skulle han være nå. I dag var mitt første store delmål, en dag jeg gledet meg til. For bare to uker siden levde Lille Håp fortsatt. Nå er han borte. Alt er tomt.

Dagen i dag er foreløpig brukt til å avbestille ordinær UL og fødeplass. Igjen. Jeg som gledet meg sånn til å komme tilbake til Ullevål. Til å endelig få føde på ABC. De sa vel og merke at det ikke skulle være noe problem å få plass igjen, men jeg har problemer med å se at jeg noen gang skal komme meg dit. Om jeg er så heldig å bli gravid igjen ser jeg for meg at det samme skjer igjen. Og igjen.. Når andre senker skuldrene etter 12 uker kommer mine bare enda høyere opp.

I ettermiddag er det gyn.-time. Annerledes gyn.-time. Vet ikke helt hvordan jeg skal orke å dra dit, men jeg har vel ikke noe valg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar