onsdag 23. februar 2011

DPO-land

Ifølge FF er jeg 3 DPO i dag. Vel og merke stiplet linje, men siden kroppen også virker som den er i DPO-modus så tror jeg nok det stemmer. Tempene ligger veldig lavt i forhold til coverline, men CL er vel kanskje også ekstra høy pga. høye temper da jeg startet tempingen igjen etter MA'en.

Har absolutt ingen tro på klaff i alle fall. Vi har strengt tatt ikke prøvd heller, bare hatt sex når vi har hatt lyst. Men vi har klart å treffe ganske bra ser det ut som, så muligheten er jo alltids der. Mer tvilsomt at kroppen er klar enda. Og det er forsåvidt greit for meg også. Tanken på å bli gravid igjen er skremmende, selv om jeg ønsker det sterkt. Blir jo ikke noe Sistegull uten en graviditet i forkant. Det som skremmer meg er den for meg skumle uke 13. Hvordan i alle verden skal jeg overleve den uken neste gang? Har selvfølgelig ikke så mye valg - jeg må jo bare gjennom det..

Er i alle fall positivt at kroppen virker som den er i rute igjen. Man får ta de positive tingene man kan få!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar