fredag 17. september 2010

Neppe klaff

I går murret magen som besatt, og jeg trodde flere ganger at blodet skulle komme fossende. Dagen ble avsluttet med enda mer murring og veldig kvalme på kvelden. Våknet i dag til en temp som hadde steget litt, og siden jeg testet svakt positivt 9 DPO sist så måtte jeg jo prøve meg. Som forventet negativt..
Kunne vel kanskje med godvilje ane en svak skygge før jeg kastet den i søpla etter tidsfristen, men der har vi vært før. Jeg kan nok alltid myse frem noe på disse billigtestene.
Vet det er tidlig enda, men jeg tror nok magefølelsen min om at det ikke har klaffet denne syklusen stemmer. Forventer at spottingen starter i løpet av helgen, og at jeg muligens får besøk av en monstertante tidlig neste uke i og med det har murret så grassat.

Jeg skulle selvfølgelig gjerne ha kommet igang med nytt svangerskap så fort som mulig. Og fødsel i slutten av mai/begynnelsen av juni hadde vært perfekt. Men akkurat nå føler jeg meg litt mindre desperat enn jeg har gjort. Kanskje trenger kroppen en liten pause? Jeg har jo blitt gravid to ganger i år, så jeg ser vel egentlig sannsynligheten for at det skjer igjen snart som rimelig stor. Håper i alle fall det!
Men om mensen kommer nå, så kan jeg stappe i meg hva jeg vil og bøtte nedpå med vin i to uker til før det blir en ny runde med masse pliktsex. ;-)

Det hjelper også at jeg fikk innkallelse til gyn. poliklinikk i dag. 26. oktober har jeg fått time. Kjenner jeg gleder meg litt til det. Blir spennende. Og kanskje er jeg nygravid da? Med klaff i oktober regner jeg med å få positiv test bare noen få dager før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar