onsdag 15. september 2010

Magefølelsen

7 DPO og magefølelsen sier meg at det ikke har klaffet.
Hadde litt håp i går da tempen skjøt i været etter murring/kramper i magen og bekkensmerter som strålte nedover i beina (mest på venstre side som sist jeg hadde festesmerter) kvelden før, men i dag er jeg altså overbevist om at ingenting er på gang. Annet enn mensen. Bekkensmertene og strålingen har jeg enda, kjennes ut som bekkenløsning. Det har vært ganske fremtredende også de to andre gangene jeg har blitt gravid i år. Men i dag har jeg også en ekkel, dump, murrende følelse i magen. Kjennes virkelig ut som om mensen er rett rundt hjørnet. Før begynte jeg ofte å spotte rundt 9 DPO, og jeg er rimelig sikker på at det blir sånn denne syklusen også, om ikke før. Forventer blod hver gang jeg er på do nå (og det er litt oftere enn før, men ikke helt unormalt).

Mensen får bare komme. Jeg skal prøve å ikke deppe over det. Jeg har blitt gravid to ganger i år, sjansene er store for at vi får det til igjen om ikke lenge. Man trenger bare litt tålmodighet..

I morgen er det urnenedsettelse. Har prøvd å ikke tenke for mye på det de siste dagene, og det har gått ganske greit. Jeg har ordnet det som må ordnes, og skal ta det siste i kveld. Jeg føler at jeg skal takle dette. Ja, jeg har hatt noen veldig gode dager psykisk, og tror egentlig at jeg er på vei oppover igjen. Kanskje får jeg en knekk akkurat i morgen. Hadde vel ikke vært så unormalt. Men jeg føler meg sterkere nå, og tror at jeg er på rett vei. Life goes on..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar