tirsdag 21. september 2010

Jeg velger meg oktober

PP9 er herved et faktum.

Begynte å spotte i går ettermiddag, men på kvelden ble det mer og jeg vil kalle det lett blødning. I dag er det kraftig. Vet ikke helt om jeg skal regne gårsdagen eller i dag som CD1. Føles egentlig greit å hoppe rett til CD2, men da fikk jeg plutselig veldig kort lutealfase.

Synes syklusen min har forandret seg etter vi mistet Tredjegull. Er nå andre mensen etter det skjedde. Tidligere spottet jeg litt i flere dager før mensen kom, og hadde en sparsom og smertefri mens. Nå kommer mensen med et brak nesten uten spotting, og er kraftigere og mer smertefull. Greit å slippe spottingen i alle fall. Men jeg lurer jo på hva som skjer med kroppen min da.

Har i alle fall allerede ristet av meg den verste skuffelsen. Mannen var så søt i går, kom hjem med tartar og gresk salat med masse fetaost for å muntre meg opp. Og da vi dro på shopping til ungene, så kom jeg visst hjem med et par nye sko og en flott vinterjakke (som egentlig er bursdagsgave). Også er det jo utrolig hva et par glass vin og litt mørk sjokolade kan gjøre..

Kanskje kroppen min trengte litt mer pause og få renset seg skikkelig. Kanskje er forholdene nå mer optimale for en ny spire. Hadde ikke vært så dumt å bli gravid denne syklusen og få positiv test i førbursdagsgave. Ei heller å være nygravert når jeg skal på sykehuset, da må de jo bare hjelpe meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar